La companyia va registrar pèrdues per valor de 282,8 milions durant el període
La plataforma de videojocs Roblox cau amb força a la borsa aquest dimecres, al voltant del 20%, després que la companyia incomplís les previsions amb els seus resultats trimestrals, que inclouen pèrdues netes per valor de 282,8 milions. Les pèrdues per acció han estat 0,46 dòlars, mentre que el consens d'analistes esperava 0,45 dòlars per títol.
A més, els ingressos de la companyia van créixer un 15% a la comparativa interanual, fins als 680,8 milions, mentre que les reserves es van incrementar un 22% i van arribar als 780,7 milions, encara que aquesta xifra tampoc li ha permès batre les expectatives del mercat, fixades als 785 milions.
La mitjana d'usuaris actius diaris (DAU, per les inicials en anglès) va ser de 65,5 milions, un 25% més que durant el mateix període de l'any anterior, mentre que la mitjana mensual de pagadors únics va ser de 13,5 milions, cosa que implica un creixement del 19% en la comparativa interanual. A més, les hores dedicades van ser 14.000 milions, un 24% més que entre l'abril i el juny del 2022.
"Continuem impulsant altes taxes de creixement orgànic a DAU, hores i reserves. Estem creixent entre els usuaris de totes les edats i en totes les geografies. Seguim enfocats a ampliar el nostre lideratge de productes per generar valor per als creadors i les marques, i avatars i experiències encara més innovadors i immersius per als nostres usuaris”, destaca David Baszucki, fundador i director executiu de Roblox.